onsdag den 14. december 2011

En tur hos fiskehandleren....og en lækker fiskefrokost

Skulle egentlig have haft noget sprutte, men endte i stedet med flere pakker med fileter, varmrøget laks, laksefars og ikke mindst hvidløgsmarinerede rejer. Jeg får normalt fisk fra Skagenfood, men der var problemer efter, jeg havde prøvet at ændre mit abonnement hos dem, så jeg får først fisk i næste uge, så derfor tog jeg turen til fiskehandleren og der er noget rart i, at man selv kan stå og udvælge sin fisk og samtidig kan læse om, hvor og hvornår den er fanget.

Grønt har jeg derimod modtaget fra Skagenfood, så hjemme igen var det bare at vælge, hvad der skulle spises til:

Økologisk perlespelt, 2 stk økologiske porrer, ½ rød peberfrugt og rejerne i hvidløg.

Spelten koges som anvist på pakken (20 minutter)
Porrer og peberfrugt svitses på panden i lidt olie - her citronolie. Når grønsagerne har taget farve tilsættes rejerne.



Skøn frokost, som blev afsluttet med en stor økologisk appelsin som dessert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar