torsdag den 15. december 2011

Hvad skal man så lige vælge?

Får jo normalt 8 kg økologisk frugt og grønt fra Skagenfood, lige hjem til døren hver anden torsdag og der bestemt INTET at klage over, men så faldt jeg lige over en side Odense Fødevarefællesskab, hvor jeg mod at engagere mig i foreningen 3 timer om måneden (fx. skrive opskrifter til deres grønsagsposer) kan få 5-8 kg grønt om ugen til kun kr. 100,-.

Ulempen er jo så, at jeg selv skal forbi hver onsdag og hente det, men jeg møder folk med samme interesser som mig og jeg får samtidig LOKALT dyrkede økologiske grønsager med hjem.

Jeg beholder nu begge dele, da jeg indimellem alligevel skal supplere min grønsagsbeholdning op mellem leveringerne fra Skagenfood.

Min opfordring til dig er også at tilmelde dig lignene steder. Der er en lang række fordele ved det:

Du sparer en masse penge, både på impulskøb og evt. senere udsmidning. Du sparer tid, da tingene kommer til dig og du gavner miljøet. Hvad er din undskyldning for at lade være??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar